25 maja 2010

SZALONE LATA SIEDEMDZIESIĄTE

I po raz kolejny zostałam zaskoczona przez szafę mojej babci. Ten trencz był juz noszony przez moja mamę w latach 70-80 i do tego czasu zachował się w nienagannym stanie i do tego pasuje na mnie idealnie. 
Granat, czerwień i biel (modne w tym sezonie), w wydaniu lat siedemdziesiątych, spodnie z wysokim stanem, buty zapinane na przegubiu i trencz rozkloszowany od pasa do kolan oto mój outfit na dziś.

P.S Trencz został obecnie odświeżony i napewno będzie jeszcze ukazany na moim blogu :)





















Trencz: Vintage ( Szafa Babci)
Buty: Zwykły sklep z butami 
Szorty: PRIMARK
Bluzka: PRIMARK

7 komentarze:

Anonimowy pisze...

Obłędny płaszcz! Ten kolor!

Natalka pisze...

Te buty bardzo mi się podobają, ale jak sama podobne przymierzam to dziwnie wyglądam ;) bardzo ładnie wyglądasz, świetny te płaszcz :)

Eua pisze...

Płaszcz - prawdziwe cudo, jest boski!

Anonimowy pisze...

mi się taki płaszcz marzy od dawna, dla niego jestem w stanie odejsc nawet od rockowego stylu, ktory sobie upatrzylam. Twoj ma cudowny kolor i wspaniale nawiazuje do ikon ponizej.

JoannaMIKO pisze...

o jaaa! też Ci zazdroszczę tego płaszcza, jest po prostu rewelacyjny !!!!!!!!!

Luca Belotti pisze...

Thanks for your comment....visit my blog in next days...I have a contest in partnership with a german brand for all my followers (and also for everyone)

Bye LB

http://lucabelotti.blogspot.com

paulinal pisze...

Śliczne buciki :)
Takie dziewczęce <3

Prześlij komentarz